Agrupación Cultural O Facho

Agrupación Cultural O Facho

A Agrupación Cultural "O Facho" foi constituída no ano 1963 e, pouco antes, constituirase en Santiago de Compostela a Agrupación Cultural "O Galo". Despois fóronse constituíndo a Asociación "Amigos da Cultura", en Pontevedra, a Asociación Cultural de Vigo, a "Ricardo Lanza", en Ribadeo, outra Asociación Cultural en Ribadavia, todas elas como mostra da existenza dun movemento cultural a prol da nosa lingua e cultura como contestación á resistencia frente da cultura uniforme e imperialista do franquismo.

Presidente: Xosé Luis Rodríguez Pardo

Enderezo postal:
Federico Tapia, 12 1ª
15004 A Coruña

Teléfono:
981261482

Correo-e:
o_facho_a_corunha@yahoo.com.br

Email: o_facho_a_corunha@yahoo.com.br

 

Noticias desta asociación

Ciclos de palestras públicas do período 2012-13 da Agrupaçom Cultural O Facho

O dia 11 de Setembro, terça, A Agrupaçom Cultural O Facho enceta as suas actividades do período 2012-13 com a palestra “Moçambique, umha cultura e literatura para descobrir” dentro do ciclo “A lusofonia e Nós”. A conferencia correrá a cargo do intelectual moçambicano, Adelino Timóteo às 7 e meia do serám no local de CaixaGalicia Banco do Cantom Grande da Corunha.

Adelino Timóteo é um homem comprometido com a realidade moçambicana em múltiplos eidos. Como escritor sublinharemos algumhas das suas obras:

Poesia:“Antologia da Poesia Moçambicana “Nunca mais é Sábado“, “Viagem à Grécia através da Ilha de Moçambique“ (Prémio Nacional ANEM),“A Fronteira do Sublime”. Poemas de este livro, reunidos em “De Veneza ao Peito”, e traduzidos ao italiano, Antologiado em "Poesia Sempre", Biblioteca Nacional (Brasil). “Dos Frutos do Amor e Desamores até à Partida”.( Prémio BCI 2011)

Narrativa:Mulungu, A Virgem da Babilónia, Naçom Pária, Não Chora, Carmen Como jornalista tem um longo périplo em diferentes jornais; “Diario de Moçambique”, Prémio de jornalismo da SNJ, Jornal Savana” em Beira.

Assim mesmo sublinhamos algumhas das suas exposiçons em tanto que pintor:ColectivasCom Ferrão, Silva y Sito em Beira. Workshop com artistas de Zimbabwé e Mozambique. Com Paulo Jorge, Casa de Cultura, BeiraIndividuais“O Muipiti”, Nampula. "Ilhoas Macuas", Maputo e Beira, "Crossing Cultures", Linz, Áustria, "Deixa passar meu povo", Beira. “Zwischenwelten Frauenwelten" Viena.Dia: 11 de Setembro – Hora: 7h, 30m. do serámLocal: NovaGalica Banco – Cantom GrandeA CorunhaJ. Alberte Corral IglesiasSecretário d’O Facho

4 de setembro de 2012

Voltar

A navalla suíza
Responsable
Universidade de Santiago de Compostela
Colaboradores
Universidade de Vigo Universidade da Coruña Deputación de Lugo
Patrocina
Feder Xunta de Galicia
Deputacion da Coruña As Pontes de García Rodríguez